Aitoa asiakaslähtöisyyttä rakentamassa
https://www.sunprofile.fi/wp-content/uploads/2021/01/istex2-1200x630-1-1024x538.jpg 1024 538 Jyrki Koukkari Jyrki Koukkari https://www.sunprofile.fi/wp-content/uploads/2019/05/jyrki-300x300.jpg…
Standardien täyttämisestä toiminnan kehittämiseen.
Tyypillisimmät virheet tehdään jo rakennusvaiheessa: lähdetään täyttämään vain jonkin tietyn standardin vaatimuksia, kirjataan liikaa ohjeita, henkilökunta ei ole mukana rakentamisessa ja projektit ovat kestoltaan aivan liian pitkiä.
Laatujärjestelmän tarkoituksena on konkretisoida liiketoiminnan johtamisen käytännön tehtävät. Lähtökohtana on yrityksen omat tavoitteet, joiden toteuttamiseksi henkilöstön kanssa yhdessä rakennetaan tarvittavat menettelytavat sekä juurrutetaan organisaatioon jatkuvan parantamisen kulttuuri.
Laatujärjestelmän kehitysprosessi on johtamisen ja toiminnan kehittämisen projekti. Rakennamme uusia järjestelmiä ja päivitämme olemassa olevia yhdessä sovituilla painopisteillä yli 150 projektin kokemuksella.
Yksittäisten vaatimusten täyttämiseksi kehitämme aina organisaation johtamista. Tällä rakennetaan perusta vaatimusten toteuttamiselle ja seurannalle. Kehitysprosessimme on tiivis kokonaisuus, jossa ei ole mitään turhaa. Sertifiointikelpoinen laatujärjestelmä on valmis jo 6 kuukaudessa.
Haluatko saada laatujärjestelmän ylläpidosta enemmän hyötyä? Kutsu laatupäällikkö käymään! Laatupäällikkö varmistaa jatkuvan parantamisen toteutumisen sekä toiminnan kehittämisen. Keskitytään vain olennaisiin asioihin aikaa tuhlaamatta. Samalla henkilöstön osaaminen ja sitoutuminen jatkuvaan parantamiseen kasvaa. Lisäksi laatupäällikkö on lisäresurssi sesonkiaikoina. Toimimme asiakasyritysten laatupäällikkönä sovitussa laajuudessa.
Arviointimme taustalla on ISO 9001 standardin vaatimukset. Vastaukset analysoidaan henkilökohtaisesti ja raportti toimitetaan antamaanne sähköpostiosoitteseen. Testin suorittaneelle yritykselle tarjoamme dokumentaation auditoinnin veloituksetta.
…
…
…